در ژرفای آب

  • عنوان کتاب: در ژرفای آب
  • نویسنده: پائولا هاوکینز
  • مترجم: حدیث حسینی، نازیلا محبی
  • ناشر: نون: کتاب سده
  • سال نشر: 1397
  • دسترسی:

    مشاهده وضعیت امانت

  • کسانی که کتاب "دختری در قطار" را خوانده‌اند با سبک داستان سرایی هیجان‌انگیز "پائولا هاوکینز" آشنایی دارند او که استاد داستان‌های رازآلود است اینبار شما را با "جولز ابوت" همراه می‌کند او با دریافت خبر فوت خواهر بزرگش، خواهری که مدت‌ها بود باهم حرف نمی‌زدند سراسیمه به بکفورد می‌رود، مرگ نل مرگ عجیبی بود، مرگی پر از ابهامات که هیچ‌کس نمی‌توانست درست تحلیلش کند اما همه‌چیز به برکه مربوط می‌شود. برکه‌ای که نل تنها زنی نیست که در آن غرق‌شده و.... این داستان از زبان 11 راوی که اهالی یک شهر هستند روایت‌شده است. نگارش کتاب به این شکل آن را هیجان‌انگیز و جذاب کرده و مخاطب را وا می‌دارد داستان را ادامه دهد و سرنخ‌ها را دنبال کند "در ژرفای آب" رمانی پر از تعلیق و لحظات دلهره‌آور است و برای کشف حقیقت باید صبور باشید و زمانی که خواندنش را آغاز کنید تا به پایان نرسد، تمام حواستان درگیرش خواهد بود.

    در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

    "خانه هنوز متعلق به من خواهد بود. مامان این را برایم به جا گذاشت. بنابراین هنگامی که هجده ساله شوم(یا بیست و یک یا چیزی شبیه آن)به طور قانونی مال من خواهد شد و من دوباره اینجا زندگی خواهم کرد. می‌دانم که این کار را خواهم کرد. من باز خواهم گشت وقتی که آسیب چندانی نرساند و هر جا که نگاه می‌کنم او را نبینم.

    از رفتن به لندن می‌ترسم. اما نسبت به قبل احساس بهتری در مورد آن دارم. جولز(نه جولیا) واقعاً عجیب وغریب است، او همیشه عجیب وغریب خواهد بود، غیر طبیعی است. اما من هم کمی عجیب و غیرطبیعی هستم، بنابراین شاید مناسب خواهیم بود. بعضی رفتارهایش را دوست دارم. او آشپزی می‌کند و به همه چیزم گیر می‌دهد. می‌گوید نباید سیگار بکشم. وادارم می‌کند که به او بگویم کجا می‌روم و چه وقت باز خواهم گشت. همان کاری که مادران سایر افراد می‌کنند. به هر صورت، خوشحال هستم که فقط ما دو تا خواهیم بود."

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    568   دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 02 مرداد 1400 ساعت 04:25

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آيكون مراجعه

608000کتاب چاپی
2430نشریه چاپی
32600پایان‌نامه
3268865منابع الکترونیکی
102سیستم‌های رایانه
23600اعضاء