برچسب‌ها

Encyclopedia of biomedical polymers and polymeric biomaterials

  • عنوان کتاب: Encyclopedia of biomedical polymers and polymeric biomaterials
  • نویسنده: Munmaya Mishra
  • ناشر: CRC Press
  • سال نشر: 2015
  • دسترسی:

    مشاهده وضعیت امانت

  • دانشنامه مواد زیست- پلیمری و پلیمرهای زیست‌پزشکی توسط موسسه تیلور و فرانسیس (انتشارات سی آر سی) و در 11 مجلد در سال 2015 م. برای اولین بار به چاپ رسیده است. سرویراستار این اثر آقای دکتر مانمایا میشرا دانشمند علوم پلیمر که بیش از 25 سال در این صنعت مشغول به کار و فعالیت علمی بوده است. او مخترعی با در حدود 150 امتیاز ثبت اختراع کاربردی در سراسر دنیا است. بدون شک کاربرد پلیمرها در علم پزشکی رو به افزایش است و پلیمرهای بسیاری از مشکلات حوزه پزشکی را حل می‌کنند و منجر به بهبود زندگی می‌شوند. در این راستا هدف از نگارش این دانشنامه نیز همین بوده که به حل معضلات حوزه پزشکی به واسطه شیمی یاری رساند.
    این دانشنامه یازده جلدی به صورت الفبایی مرتب شده است. ابتدا در صفحات اول آن موضوعات اصلی هر جلد به صورت الفبایی همراه با شماره صفحه آن آمده است. در کل تعداد صفحات یازده مجلد مشتمل بر 8300 صفحه می‌باشد.
    ساختار هر مدخل و مقاله: هر مدخل با عنوان یک مقاله آغاز می‌شود که ذیل آن نام نویسنده مدخل به همراه موسسه یا دانشگاه محل کار و نیز کشور و شهر آمده است. سپس در یک بند، چکیده مقاله به صورت مختصر آورده شده است. مقاله با مقدمه شروع شده سپس با سرموضوع‌های اصلی وارد متن اصلی می‌شود. در انتها نیز نتیجه‌گیری دارد. لازم به یادآوری است، هر مقاله به طور متوسط بین 5 تا 10 شکل، تصویر، جدول و نمودار است. در انتهای مقاله نیز فهرست مراجع استفاده شده به ترتیب استفاده در اصل مقاله آورده شده است.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    432   دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 30 فروردين 1399 ساعت 06:26

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آيكون مراجعه

608000کتاب چاپی
2430نشریه چاپی
32600پایان‌نامه
3268865منابع الکترونیکی
102سیستم‌های رایانه
23600اعضاء