قوانین موفقیت در تجارت و زندگی

  • عنوان کتاب: قوانین موفقیت در تجارت و زندگی
  • نویسنده: برایان تریسی
  • مترجم: فرهنگ جعفری فشارکی؛ ویراستار پریوش طلایی
  • ناشر: نسل نواندیش
  • سال نشر: 1398
  • دسترسی:

    مشاهده وضعیت امانت

  • کتاب قوانین موفقیت در تجارت و زندگی اثری است از برایان تریسی است. این کتاب دربردارنده صد قانون شکست ناپذیر برای کسب موفقیت در تجارت و زندگی است، قوانینی که متمایز کننده زندگی افراد موفق و پیش رو از دیگران است و در همه مشاغل و برای همه افراد به کار می‌آید.

    در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

    "اگر از شرایط کنونی راضی نیستید، به شرایطی که دوست داشتید وجود داشته باشد فکر کنید و بعد خود را مشغول آفرینش واقعیتی کنید که آرزویش را دارید. به جای گذشته، بر آینده تمرکز کنید. به جای مشکل بر راه حل تمرکز کنید. به اینکه رو به کجا می روید نه اینکه از کجا می آیید، تمرکز کنید.

    از غصه خوردن برای آنچه هم اکنون اتفاق افتاده است و امکان تغییرش نیست، پرهیز کنید. این جزئی از واقعیت است. گاهی تنها کاری که در مورد یک حقیقت می توان انجام داد، کنترل عقیده تان درباره آن است. شیوه ای که با شرایط تغییر نکردنی برخورد می کنید تعیین کننده میزان تاثیرگذاری شما در کوتاه مدت و موفقیت شما در طولانی مدت است.

    هرگز به شانس و آرزوی اینکه یک باره اتفاقی غیرمنتظره پیش بیاید و مشکلی را حل کند یا اوضاع را متحول کند اعتماد نکنید. هرگز به خود اجازه آرزو و خیال پردازی و اعتماد به اینکه فردی دیگر این کار را برای شما انجام خواهد داد ندهید. شما رهبرید. شما مسئولید. با دنیایتان همان گونه رو به رو شوید که هست نه آن طور که آرزو می کنید باشد."

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
    441   دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 28 دی 1398 ساعت 03:49

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آيكون مراجعه

608000کتاب چاپی
2430نشریه چاپی
32600پایان‌نامه
3268865منابع الکترونیکی
102سیستم‌های رایانه
23600اعضاء